Saturday, October 23, 2010

Kan vi ikke bare snakke norsk?

Gruppearbeid. Jeg bare elsker det. Det ene gruppemedlemmet spurte om noen hadde en Panodil.. Jeg trodde hun spurte: Does anybody have a pen at all? Så jeg fant fram en penn og kasta bort til henne.. I dag bare elsker jeg å være utvekslingstudent, og jeg bare elsker å snakke engelsk.

Det er slitsomme uker på Uni nå. To oppgaver ble levert inn forrige onsdag, nå er det bare en oppgave og en presentasjon, en leseuke, fire eksamener også er det ferie! Det skal smake godt.

Fredag var jeg og surfa på morgenen. Var litt kaldt så jeg slang på meg ullstillongsen. På vei hjem ble vi stoppa av politiet som var ivrige på kjøretøykontrollen. Fikk litt ting vi skulle fikse og informasjon om hvordan vi skulle gå frem etter at vi hadde fikset det. Da jeg skulle kjøre hjem (passe svett i ullstillongsen) hadde jeg begge vinduene åpne. To sekunder, og politipapirene drar i full fart ut av vinduet mens jeg kjører. Hvorfor skjer det alltid når man har dårlig tid?? HELVETE. Snu bilen, barbeint jakt i veikanten etter politipapirer på rømmen, og masse borrer under beina.

Meen det ble heldigvis helg denne gangen og... Grillfest, backgammon, lørdags og søndagsfrokost!


1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.